Причина штрафу

  • Єврокомісія почала антимонопольне розслідування.
  • Чиновники підозрюють інтернет-гіганта в тому, що той одночасно є продавцем товарів (як рітейлер) і сам же надає майданчик іншим (як маркетплейс), збираючи про них дані. А конкретніше – інформацію про дії незалежних продавців на своїй платформі.

Перші результати розслідування показали, що Amazon використовує отримані дані у своїх інтересах, що може позначитися на конкуренції. Серед інформації, доступ до якої отримує Amazon, – дані про продавців, їх продукти та операції, які вони проводять через її площадку.

Також Єврокомісія має намір встановити, чи є в діях компанії ознаки порушення європейських правил конкуренції.

Голова європейської комісії з питань конкуренції Маргрет Вестагер може поштрафувати компанію на суму до 10% від її глобальної річної виручки.

Згідно зі звітністю Amazon, у 2018 році її чистий прибуток склав майже $232,9 млрд. Таким чином, припускають журналісти, в гіршому випадку її можуть покарати на десяту частину – $23 млрд.