А-Банк — стабільний український банк, який пропонує свої фінансові послуги з 1992 року. Завдяки сучасному сервісу і вигодам обслуговування фізичних та юридичних осіб, станом на 2019 рік він завоював довіру понад 1,3 млн. клієнтів. А- Банк має широку мережу стаціонарних відділень, кількість яких постійно зростає у всіх регіонах країни. Сьогодні їх налічується 220 і в планах відкриття ще 30 нових філій. Підсумки оцінки рейтинговим агентством «Кредит-Рейтинг» показали високу кредитоспроможність, надійність депозитів банку (4+), а також стабільний прогноз розвитку.

Маючи широкий набір фінансових продуктів, а також інструментів для дистанційної комунікації з клієнтами, А-Банк не зупиняється на досягнутому. Щоб зробити сервіс ще зручнішим, банк в партнерстві з Mastercard випустив нову кредитну карту «Зелена», а також оновив існуючий контакт центр і додаток для iOS.

Кредитна карта «Зелена» від А-Банк і Mastercard стала абсолютно інноваційним продуктом, яка об'єднала в собі всі переваги діючих карт А-Банку. Унікальність її полягає не тільки в функціональних особливостях, але і в зовнішньому оформленні: «Зелена» —єдина карта в Україні з вертикальним дизайном. Щоб зробити продукт особливим, дизайнери пішли далі і втілили ще одне оригінальне рішення: кольоровий край картки. Тепер її без зусиль можна знайти серед кредитних карток.

Крім вільного здійснення розрахункових операцій, використання власних і кредитних коштів, вона забезпечила більш широкі можливості для власників:

  • вільний доступ до суми в 200 000 грн, що в два рази більше кредитного ліміту існуючих карт;
  • збільшений пільговий період, який становить 62 дня безкоштовного користування коштами;
  • можливість економії при покупках, яку дає кешбек до 20% на 2 будь-які вибрані категорії.

Оформлення картки «Зелена» безкоштовне, і займе не більше пари хвилин. Заповнити заявку на її отримання можна онлайн на сайті банку, або ж піти більш класичним шляхом, і отримати її у відділенні.

Для зручного користування карткою «Зелена» і простого управління іншими рахунками, А-Банк оновив свій мобільний додаток, повністю змінивши його функціонал. Тепер для здійснення переказів або оплат не потрібно задіювати обидві руки: новаторські рішення дозволяють здійснювати всі операції прямо на ходу. Що для цього було зроблено?

Компанія Middleware, яка займалася розробкою дизайну додатка, перенесла весь функціонал додатка в нижню частину екрану — в зону доступу великого пальця руки. Прокручуючи барабан, можна обрати потрібну операцію, а всю інформацію про карти в цей час можна спостерігати у верхній частині програми.

Унікальні можливості програми не обмежуються комфортом користування. У новій версії А-Банк додав і нові опції, серед яких:

  • Миттєва розстрочка — можливість пальцем однієї руки перевести покупку в розстрочку для оплати частинами;
  • Приведи друга — спосіб отримання бонусів лояльності від банку, шляхом залучення контактів з телефонної книги.

Додаток включає онлайн-чат, який дозволяє дистанційно отримати відповідь на питання, що цікавлять. Більш масштабною версією інформаційної підтримки став оновлений контакт-центр від А-Банку, мета якого — надавати оперативну допомогу клієнтам в зручному режимі.

Головне оновлення контакт-центру торкнулося впровадження системи голосових повідомлень — IVR, які дозволяють клієнтам легко орієнтуватися в меню та точно обирати область свого питання. Такий підхід прискорює час відповіді і дає можливість вирішити багато проблем без підключення оператора.

Рухаючись у бік технологічного вдосконалення, А-Банк планує оновити свій додаток для Андроїд, залучати нових клієнтів на карту «Зелена», а також розширювати можливості контакт центру.