Як повідомили в банку, з початку року мережа POS-терміналів Приватбанку збільшилася на 15% до 190 тис. штук. Перш за все зросла частка малих і середніх торговельних точок, на які припадає більше 150 000 працюючих POS-терміналів. В середньому щодня в мережі #cashless Приватбанку банківськими картами і смартфонами оплачується 3 мільйона покупок.
«Насправді в мережі Приватбанку понад 250 тисяч торгових точок, які приймають #cashless — ми зробили доступною можливість приймати оплату за картками будь-якого торговця, незалежно від розмірів бізнесу, — говорить керівник напрямку роботи з торговельними підприємствами Приватбанку Євген Васильцов. — Крім класичних платіжних терміналів, ми впроваджуємо сучасні рішення — miniPOS і оплату за QR-кодом, які найкраще підходять для власників малого бізнесу за рахунок можливості самостійного запуску платіжних сервісів оплати як безконтактними картками, так і смартфонами».
За даними Приватбанку, найчастіше українці оплачують покупки банківськими картками в продуктових магазинах і супермаркетах, на які припадає 48% від загального обсягу транзакцій в термінальній мережі банку. Друге місце за обсягами cashless-оплат займають магазини одягу, взуття та аксесуарів (11%), третє — магазини електроніки і побутової техніки (10%). Також активно розплачуються картами в магазинах товарів для будинку і аптеках (7%), кафе, ресторанах і розважальних центрах (6,5% загального обсягу транзакцій).
Приватбанк є беззаперечним лідером українського ринку еквайрингу. Більше 70% POS-терміналів Приватбанку приймають безконтактні платежі картками або смартфонами.