Навіщо чат-боти
- Вони дозволяють переводити кошти, брати кредити, управляти бюджетом, отримувати повідомлення про статус транзакцій, вчитися електронних платежів, сплачувати за послуги і дізнаватися про тарифи компаній.
PayLastic
- Месенджери — Telegram, Viber і Facebook
Функція бота
- Прийом оплати карткою за товари та послуги продавців в месенджерах, мобільний еквайринг.
Як використовувати
- Для того, щоб почати користуватися сервісом, потрібно зайти на сайт www.paylastic.me, перейти в розділ «Кабінет» і пройти реєстрацію, ввівши номер мобільного телефону.
- Далі в налаштуваннях потрібно прив'язати платіжну карту до сервісу, вказати суму блокування (яка повернеться після підтвердження реєстрації) та адреса електронної пошти.
- Потім необхідно налаштувати мерчант для прийому оплати платіжними картами, додавши платіжний сервіс банку або провайдера, з яким укладено договір еквайрингу (наприклад, LiqPay від Приватбанку), і додати «операторів» — співробітників компанії, які будуть працювати з платіжними картами і приймати оплату.
- Для того, щоб додати оператора потрібно вказати його ім'я, посаду та номер телефону. Прив'язавши номер мобільного, можна використовувати чат-бота PayLastic в одному з месенджерів — Telegram, Viber або Facebook Messenger.
- Підключення, настройка сервісу і перший місяць використання — безкоштовні, другий місяць і далі — $3. При відсутності активності плата не стягується. PayLastic доступний клієнтам LiqPay (Приватбанк), Ощадбанку, Portmone.com, WayForPay і Fondy.
Чат-бот від Райффайзен Банк Аваль та Visa
- Месенджери — Viber і Telegram
Функція бота
- Консьєрж-сервіс, бізнес-банкінг для підприємців, планування та вирішення побутових питань.
Як використовувати
- Райффайзен Банк Аваль та Visa запустили спільного чат-бота для підприємців. Скористатися сервісом можуть клієнти банку, які є держателями платіжних карт Visa. Безкоштовний чат-бот підходить для вирішення таких завдань, як: організація подорожей онлайн-покупки доступ до проактивних сервісів, такі як нагадування і персональний календар виконання щоденних справ.
LeoBot
- Месенджер — Facebook
Функція бота
- Грошові перекази з картки на картку між картками українських банків, поповнення мобільного, месенджера Viber та ігор.
Як використовувати
- Щоб почати швидко переказувати гроші через месенджер, спочатку потрібно зв'язатися з чат-ботом. Для цього в пошуковому рядку Facebook-мессенджера знайдіть контакт LeoBot. Після відправлення запиту на переписку, бот запропонує перевести кошти.
- Послуги бота доступні тільки користувачам цифрового гаманця Masterpass. Тому всі операції відбуваються після авторизації в існуючому гаманці або створення нового. Всі ці дії можна виконати, не покидаючи месенджер. Потім чат-бот попросить ввести номер картки одержувача коштів, сформує рахунок і повідомить про статус транзакції.
- Після робот запропонує зберегти шаблон платежу. Наступного разу клієнтові потрібно буде тільки ввести суму переказу. Всього можна створити до п'яти таких шаблонів.
Greenz Bot
- Месенджер — Telegram
Функція бота
- Допомога у веденні бюджету
Як використовувати
- Для початку користувач повинен пройти реєстрацію в системі, повідомивши боту свій gmail, передбачувану суму витрат на місяць і місце проживання. Потім робот сформує онлайн-таблицю, куди буде записувати всі витрати, про які ви будете повідомляти йому в листуванні.
PrivatOchBot
- Месенджер — Facebook, Telegram, Viber.
Функція бота
- Проведення фінансових операцій в кілька кліків.
Як використовувати
- Приватбанк має універсальний чат-бот @agentprivat в месенджері Facebook, а також декілька вузькоспеціалізованих роботів, наприклад, кредити або програма лояльності «Бонус Плюс» в Telegram і Viber.
- Однак перед початком роботи бот зажадає вказати номер телефону.
Oschadbot
- Месенджери — Facebook і Telegram
Функція бота
- Інформація про карткові рахунки, зміна лімітів, блокування карт.
Як використовувати
- Починаючи з січня 2019 року абоненти Ощадбанку можуть зв'язуватися з банком за допомогою чат-бота в месенджері Facebook m.me/Oschadbot, на сторінці Ощадбанку www.facebook.com/oschadbot або в Telegram, ввівши в пошуку @Oschadbot.
- Щоб почати користуватися послугами Oschadbot, необхідно буде вказати в чаті з роботом мобільний номер телефону.
otpbank_bot
- Месенджери — Telegram і Facebook.
Функція бота
- Інформація та платежі з карткового рахунку, курси валют банку, адреси відділень і банкоматів банку, зміна лімітів на проведення операцій.
Як використовувати
- ОTP Bank запустив чат-бота в листопаді 2017 року. Послуга була впроваджена спільно з партнером iPay на базі гаманця Masterpass, і, крім описаних вище функцій, також дозволяла поповнювати мобільний телефон, проводити операції з Masterpass і погашати заборгованості за споживчим кредитом.
- На даний момент цей функціонал більш недоступний і чат-бот є довідково-інформаційний сервіс.
- Додатковою послугою бота є підключення оператора — якщо ви поставите питання, на який робот не зможе відповісти, до чату приєднається співробітник банку.
Tascombot
- Месенджер — Telegram
Функція бота
- Актуальні курси валют, адреса найближчого відділення або банкомату банку, допомога в оформленні платіжної або кредитної картки.
Як використовувати
- Вкладникам потрібно подружитися з ботом @tascombot в месенджері і самим ініціювати бесіду.
- Бот має зручне та зрозуміле меню з численним підпунктами, в якому можна швидко знайти потрібну інформацію.
WayForPay_bot
- Месенджер — Facebook, Viber, Telegram
Функція бота
- Звіт про статус онлайн-платежів.
Як використовувати
- Інтернет-магазини, які приймають платежі через сервіс WayForPay, а також їх покупці, можуть налаштувати систему оповіщення про статус платежу в улюбленому мессенджере.
- Щоб отримувати повідомлення чату бота, потрібно зареєструватися. Повідомлення будуть приходити після кожної покупки або отримання оплати.
RailwayBot
- Месенджери — Facebook і Telegram
Функція бота
- Пошук, моніторинг і покупка залізничних квитків, надання інформації про графік руху поїзда по його номеру.
Як використовувати
- Бот можна використовувати або в Telegram, або в месенджері Facebook. Однак за фактом в Telegram меню і функціонал сервісу виглядає і працює зручніше. Якщо ви захочете купити квитки на поїзд, бот в Facebook просто перенаправить вас на сайт Приватбанку для покупки проїзних документів, у випадку з Telegram оплату можна провести безпосередньо в мобільному додатку месенджера, заплативши за квитки за допомогою Apple Pay, Google Pay або банківської карти.
Ukrposhta_chatbot
- Месенджери — Facebook, Viber і Telegram
Функція бота
- Пошук і відстеження відправлення за номером, інформування про тарифи і зміну статусу посилки, пошук відділення і його геолокації за індексом.
Як використовувати
- Ukrposhta_chatbot — офіційний бот поштового оператора Укрпошта. Щоб почати ним користуватися, необхідно додати бот в одному з месенджерів, потім задати вас питання, скориставшись підпунктами меню. Якщо раптом бот не зможе відповісти на поставлене йому питання, тоді можна в розділі «Допомога» вибрати опцію «з'єднати з оператором».