«Цього року ми зосередили наші глобальні зусилля на створенні об'єднаної мережі автобусних маршрутів і карпулингу (спільне використання автомобіля за допомогою сервісу з пошуку попутників) у глобальному масштабі. Ми запропонуємо пасажирам єдину платформу, де вони зможуть знайти обидва транспортні рішення і де ми, зрештою, пропонуватимемо інтермодальні поїздки. Щодо України, то наш ринок істотно відрізняється від ринку автобусних перевезень у західноєвропейських країнах. На українському ринку ми не плануємо запускати автобус під своїм брендом», — цитує керівника BlaBlaCar в Україні Олексія Лазоренка прес-служба сервісу.

За його словами, ринок автобусних перевезень в Україні історично сформувався і нині функціонує за іншими принципами, ніж західноєвропейський.

«Український автобусний ринок дуже фрагментований, тут працюють сотні великих і дрібних перевізників. Тому ми фокусуємося на партнерському підході роботи з максимальною кількістю українських перевізників і наразі працюємо над тим, щоб запропонувати ринку комфортну модель взаємодії, від якої залишилися б у виграші всі учасники ринку, особливо пасажири», — зазначив він.

Як повідомлялося, співзасновник і гендиректор BlaBlaCar Ніколя Брюссон в інтерв'ю сказав, що компанія планує розширити охоплення сервісу BlaBlaBus, який уже запущено в Німеччині, на всю Європу.