«Наша компанія повністю забезпечує виконання взятих на себе зобов’язань щодо надання послуги пропуску трафіку від/через мережі інших операторів на перенесені з мережі ТОВ «лайфселл» абонентські номери та має належні двосторонні договори з усіма операторами, окрім ПАТ «Укртелеком»», — йдеться у повідомленні.
Звертаємо увагу, що пропуск трафіку на перенесені номери повинен здійснюватися відповідно до умов договору про взаємозєднання. З метою пропуску трафіку на перенесені абонентські номери оператори мають внести відповідні зміни до такого договору.
Нажаль, ПАТ «Укртелеком» досі не погодив пропозиції ТОВ «лайфселл» про зазначені зміни, про що ТОВ «лайфселл» повідомив профільного регулятора (НКРЗІ) ще 14 травня поточного року.
Незважаючи на це, ситуація з договором залишається незмінною з боку ПАТ «Укртелеком».
Хочемо зазначити, що станом на сьогодні наша компанія не отримувала жодних скарг абонентів, а також звернень ДП УДЦР щодо блокування викликів, про які йдеться у заяві ПАТ «Укртелеком».
Раніше «Мінфін» писав, що ДП «Український державний центр радіочастот» підтвердив факт блокування дзвінків з фіксованих номерів Укртелекому на номери колишніх абонентів lifecell, які покинули оператора в рамках послуги перенесення номера MNP.