Розширена виписка по рахунку надається безкоштовно листом на електронну пошту та дублює всі дані про рух коштів за поточний операційний день, що містяться в системі Клієнт-Банк. Клієнт отримує виписку по закінченню операційного дня — після 17:30.
Виписка по рахунку в форматі SMS на контактний телефон надається:
- наприкінці операційного дня. Виписка містить інформацію про залишок коштів на рахунку;
- щоразу по результату проведення транзакції на рахунку та зміни його залишку. Виписка містить інформацію про номер особистого рахунку, суму транзакції та залишок коштів на поточний момент.
Вартість сервісу розсилки електронних виписок в форматі SMS становить 100 грн/міс.
Щоб підключити сервіс розсилки електронних виписок в системі Клієнт-Банк, зверніться до персонального менеджера Sky Bank або зателефонуйте в контакт-центр банку 0 800 503 444 (безкоштовні дзвінки по всій території України).
Інформація про систему Клієнт-Банк — iFOBS від Sky Bank тут
Контакти відділення Sky Bank у м. Києві:
- вул. Гончара Олеся, 76/2; тел. (044) 247-56-23; (044) 247-56-50
Контакти відділень Sky Bank у м. Харкові:
- вул. Римарська, 10; тел. (057) 717-03-87, (057) 706-31-04
- просп. Гагаріна, 181; тел. (057) 716-16-90, (057) 716-26-16, (057) 252-90-27
- вул. Велика Панасівська, 95; тел. (057) 712-86-55, (057) 712-86-04
- просп. Перемоги, 64; тел. (057) 773-27-61
- вул. Дарвіна, 6; тел. (057) 717-03-24
- просп. Ново-Баварський, 120А; тел. +380675025316
- вул. Героїв Праці, 32 Б; тел. (057) 778-68-24, (057) 778-67-53
- вул. Військова, 37; тел. (057) 754-50-27, (057) 732-48-99