Що це значить
«Дуже сподіваюсь, цьогоріч ми зможемо підписати контракт зі світовою компанією на виробництво електровозів в Україні. Але не тільки їх. У перспективі йдеться про пасажирські потяги, трамваї, тролейбуси, метро тощо. Ще раз: виробництво має бути в Україні», — повідомив Омелян.
За його словами, запровадження нової електричної тяги — один із пріоритетів у розвитку Укрзалізниці, який ліг в основу стратегії компанії до 2023 року. Окрім виробництва електролокомотивів для потреб Укрзалізниці, в уряді пропонують відкрити можливість приватним компаніям користуватися українськими коліями.
Читайте також: В Україні вже понад 12,6 тисяч електрокарів: як їх обирають
«Окремий виклик для Укрзалізниці — запуск приватної тяги на вантажних та пасажирських перевезеннях. Поступово трансформуємо візію управління державними активами: якщо раніше були інтереси чиновника, то тепер — інтереси користувача послуг», — заявив Омелян.
Читайте також: Омелян розповів, скільки мільярдів виділять на дороги наступного року
Зазначимо, що раніше Укрзалізниця проводила переговори про купівлю електролокомотивів з двома компаніями: французькою Alstom та китайською компанією CRRC. Зокрема, Alstom повідомляла про плани постачання та часткового виробництва своїх локомотивів в Україні.