Що це значить

«Національний банк бере на себе відповідальність за захист прав споживачів фінансових послуг і створює спеціальний підрозділ, який буде займатися цими питаннями. Передусім це дасть змогу врегулювати систему розкриття інформації про фінансові продукти і послуги, оскільки інформаційна прозорість — це основа довіри до фінансового сектору і збільшення добробуту громадян», – заявив він.

НБУ, як і раніше, буде розглядати скарги людей.

«Але тепер ця робота буде більш системною. Ланцюг «скарга — реакція — зміна нормативних актів» стане коротшим і ефективніше. Це дозволить зменшити кількість непорозумінь між банками та їх клієнтами, збільшити інформування останніх і привчити фінансовий сектор реагувати на питання і зауваження клієнтів», – зазначив Яків Смолій.

Нагадаємо, 12 червня в Києві проходить другий Форум за фінансової інклюзії, організаторами якого є Національний банк України, проект USAID «Трансформація фінансового сектору», Mastercard і Visa.