Що це значить
Від 16% до 40% результатів пошуку в Google становить саме новинний контент, йдеться в дослідженні, опублікованому Альянсом новинних медіа (News Media Alliance – NMA).
Аналітики звертають увагу на зростаючу залежність новинних ЗМІ від високих технологій, і що такі корпорації, як Google, Facebook і Apple отримують несумірну вигоду.
Читайте також: Facebook і Google загрожують розслідування: акції компаній обвалилися
«Видавці новин повинні продовжувати інвестувати в якісну журналістику, але вони не можуть цього зробити, якщо всі ці платформи беруть те, що хочуть, не сплачуючи нічого… Інформація може бути безкоштовною, але самим журналістам потрібно платити», – прокоментував результати дослідження президент NMA Девід Чаверн.
Читайте також: Google купила платформу для бізнес-аналітики
Домінування великих технологій у ЗМІ, що ефективно контролюють як ціноутворення, так і розподіл новинний продукції, давно дратує інформаційну індустрію. Чаверн зазначає, що заради справедливості частку доходу корпорації повинні отримувати і самі видавці.
Ще десять років тому в Google News було близько 24 млн унікальних відвідувачів у США, порівняно із сумарними 50 млн у CNN і New York Times. У травні 2018 року корпорація вже могла похвалитися 150 млн унікальних щомісячних відвідувачів в США, що майже удвічі більше, ніж у CNN і NYT разом узятих.