Вартість бренду Amazon, який за останні роки перетворився в «бренд-екосистему» і розширився на нові сегменти ринку, зросла за рік у півтора рази — до $315 млрд. В 2018 році Amazon був на 3-му місці у списку.
Другу сходинку в ренкінгу в цьому році знову зайняла Apple ($309,5 млрд), а ось Google опустився на 3-ю позицію ($309 млрд). Далі йдуть Microsoft, Visa, Facebook, Alibaba.
Всього в рейтингу цього року 15 китайських компаній, в 2019 році до нього увійшли служба виклику таксі Didi Chuxing і виробник телефонів Xiaomi.
В рейтингу BrandZ цього року знову немає російських компаній, у той час як у 2009-2014 роках їх було дві, а в 2008 році — одна.
Рейтинг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2018 складається агентством Kantar Millward Brown на замовлення найбільшої рекламної компанії світу WPP. При складанні списку враховуються фінансові показники та відгуки споживачів. Рейтинг найдорожчих брендів світу Brandz Top 100 складається щорічно з 2006 року.