У рамках заходу розглядалися такі питання:

— Як застосовувати процеси Customer Development та економити сили та гроші одночасно;

— Чому будь-який новий продукт необхідно починати з Customer Development та як поставити Customer Development на потік, впровадивши його в процеси вашої компанії;

— Як застосувати Deep dive — сучасний метод Customer Development на прикладі власних продуктів, щоб надалі використовувати у власних проектах;

Concord Bank на правах генерального фінансового партнера презентував свій новий продукт, який допоможе всім власникам онлайн-бізнесів подвоїти кількість платежів на сайтах.
А ще :
— дарував круті призи у безпрограшній лотереї;
— пригощав смачним прохолодним джин-тоніком усіх охочих;
— пропонував спробувати свої сили у розв'язанні цікавих головоломок та розіграв серед усіх учасників конференцію свою найпрестижнішу VIP-картку Visa Infinite!

Було цікаво та весело!