«Amazon — це гігантський онлайн-майданчик, але є ще один сектор, який їй належить зламати: мода. Щоб проникнути на цей прибутковий ринок, компанія представляє новий інструмент на основі штучного інтелекту під назвою StyleSnap, який допоможе покупцям знайти одяг для покупки», — йдеться в повідомленні.

StyleSnap — це вбудований в смартфон додаток. Щоб ним скористатися, потрібно зробити знімок або завантажити зображення, а додаток, використовуючи машинне навчання, знайде схожі товари на сайті Amazon.

Поки не ясно, чи стане це додаток затребуваним, особливо враховуючи те, що аналогічні послуги пропонує, наприклад, такий гігант онлайн-моди як Asos.

Amazon поки не довів, що є «гуру моди».

Варто також відзначити, що в 2017 році Amazon вже запускала камеру з штучним інтелектом Echo Look, яка давала користувачам рекомендації по моді. Проте, як наголошується, програмне забезпечення регулярно здійснювало помилки і було не в змозі ідентифікувати різні наряди на зображеннях та повторно давати одні й ті ж рекомендації.