«Запуск повноцінної платної моделі — це перспектива цього року. Однозначно друге півріччя. Чи буде це комісія, місячна підписка або щось ще, поки не можу озвучувати. Зможу розголошувати деталі трохи пізніше», — сказав він.

«Ми регулярно проводимо такі експерименти для того, щоб зрозуміти, яка модель була б оптимальною для монетизації в Україні. Тести були в листопаді, на початку квітня. Їхні результати оптимістичні, як не дивно, українці готові платити за онлайн-сервіси», — пояснив Лазаренко.

З 10 жовтня сервіс почав впроваджувати в Україні платний доступ до бронювання місць у водіїв.

BlaBlaCar заснована в 2006 році у Франції.

Сервіс почав працювати на території України в лютому 2014 року. Через 4 роки український ринок увійшов у топ швидко зростаючих країн для BlaBlaCar.

На сьогоднішній день BlaBlaCar працює в 22 країнах світу, а загальна кількість користувачів перевищує 65 млн людей.