«Якщо говорити про транзакційну статистику, то Apple попереду, і це не тільки українська статистика, а світовий тренд», — зазначив він.

За словами Юрія Батхіна, український ринок — це ринок Android, співвідношення з Apple — 80 до 20. Але з точки зору платіжної активності клієнтів, власники iPhone легше втягуються в сервіс і швидше починають використовувати нові фінансові інструменти.

За даними Mastercard, кількість безконтактних оплат гаджетами у першому кварталі 2019 року збільшилася в 35 разів і продовжує зростати.

«Ми будемо розширювати спектр самих рішень. Зараз є гаманці групи Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay. Тепер ми активно працюємо над тим, щоб дозволити «увійти в гру» клієнтам, у яких телефони не на Android або iOS, або які взагалі не мають смартфону», — підкреслив Батхін.

Повний текст інтерв'ю можна почитати тут.