Що це значить

Щоб отримати доступ до «Електронного кабінету», платникам податків необхідно отримати особистий ключ електронного цифрового підпису — ЕЦП.

Читайте також: Як отримати електронний ключ ЕЦП Приватбанк через Приват24

У ДФС зазначають, що за допомогою «Електронного кабінету» платники податків – фізичні особи мають можливість переглядати дані, зокрема, щодо:

  • об’єктів оподаткування (земельні ділянки, житлові будинки, квартири, садові (дачні будинки), гаражі, легкові автомобілі);
  • сформованих податкових повідомлень-рішень та необхідних платіжних реквізитів органів місцевого самоврядування для сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
  • розрахунків сум податкових зобов’язань по таких податках;
  • стану розрахунків з бюджетом.

Також регулятор зазначає що при використанні «Електронного кабінету» платники податків матимуть змогу заощадити свої кошти та час, сплатити зазначені податки в будь-який зручний, у т.ч. неробочий час. Це також позбавляє необхідності відвідувати центри обслуговування платників, банківські установи.