Що він уміє

  • Консьєрж-сервіс у вигляді чат-бота під назвою Райффайзен Бізнес надає допомогу з будь-яких інформаційних та організаційних запитів, з організацію подорожей, онлайн-покупками і містить проактивні сервіси, такі як нагадування і персональний календар.
  • Також він може відповісти на будь-яке запитання про користування платіжною карткою та поінформувати про привілеї, доступні для власників карт Visa.
  • Крім того, чат-бот допоможе у веденні повсякденних справ (наприклад, найняти клінінгову компанію) і навіть зможе допомогти сформувати персональну колекцію напоїв.

Всі послуги доступні для підприємців-клієнтів Райффайзен Банку Аваль, які є власниками карток Visa.

Читайте також: У Приват24 з'явився бот для замовлення готівки

Залежно від пакета обслуговування клієнтів бізнес-банкінгу, чат-бот Райффайзен Бізнес додатково пропонує розширений пакет послуг, серед яких — юридичні консультації, послуги дизайнера, перекладача, кур'єра, а також послуги з аутсорсингу бухгалтерської звітності.