Чотири причини відвідати AI Conference Kyiv
1. Сім годин виступів провідних експертів галузі
Серед спікерів конференції — представники Microsoft, Vodafone, Hewlett Packard Enterprise, METRO Cash & Carry Ukraine, DevRain. Експерти поділяться досвідом застосування штучного інтелекту у виробничих процесах, позначать мету й прогнози для технології на найближчий час. Програма конференції розділена на тематичні блоки, які присвячені штучному інтелекту, машинному навчанню, Інтернету речей та чат-ботам.
2. Реальні кейси
Експерти розкажуть, як використовувати AI-технології в бізнесі, на конкретних прикладах зі своєї практики. Вони представлять факти, цифри, успішні лайфхаки й ефективні схеми.
3. Інтерактивна панельна дискусія
Наприкінці конференції відбудеться круглий стіл на тему розвитку бізнесу із застосуванням штучного інтелекту, машинного навчання та Інтернету речей. Ті гості, які підготують конкретні питання й кейси для розбору, зможуть взяти участь в обговоренні й отримати поради від експертів дискусії.
4. Продуктивний нетворкінг
AI Conference Kyiv — це майданчик для ділового спілкування, пошуку фахівців, партнерів по бізнесу, підрядників і вузькопрофільних експертів. Гості конференції зможуть завести корисні знайомства й домовитися про співпрацю.
Кому буде корисна конференція
Захід буде цікавим для власників компаній, засновників стартапів, розробників, маркетологів, операційних топ-менеджерів, керівників IT-департаментів і всіх, хто хоче підвищити ефективність бізнесу завдяки інноваційним технологіям.
Знання, отримані на конференції, дадуть змогу автоматизувати виробничі процеси, знизити витрати й поліпшити клієнтський сервіс, а отже — вивести бізнес у лідери галузі.
Організатор заходу
Конференцію проводить Smile-Expo — міжнародна компанія-організатор бізнес-заходів, яка працює на ринку вже 13 років. Спеціалізація компанії — івенти, присвячені інноваційним технологіям у бізнесі.
Квитки зі знижкою
Промокод AIPR20 дає змогу отримати знижку на квитки — 20 %. Промокод необхідно ввести на сторінці реєстрації.
Повна програма конференції та реєстрація — на сайті.