Що це значить

«За рік ми виросли удвічі, і левова частка — це фінансування залізничних вагонів. У минулому році були великі кейси по сто вагонів, по п'ятдесят. Цей ринок дуже цікавий для перевізників, для експедиторів, незважаючи на зниження ставок на перевезення», — розповів Ігор Гриценко.

Читайте також: Тігіпко пояснив, для чого скуповує активи

За його словами, цього року портфель теж буде нарощуватися.

«У 2019 ми плануємо збільшувати портфель лізингових операцій до 500 млн грн, і це зростання приблизно удвічі, за рахунок вагонів зокрема», — сказав він.

Банкір зазначив, що держава не дає компенсацію на послуги фінансового лізингу, хоча є компенсації держави частини вартості вагонів в разі покупки їх «за свій рахунок або в кредит».

«На жаль, лізинг під компенсацію не потрапляє поки, але ми сподіваємося, що в майбутньому це питання буде вирішене. Це дуже допомогло б нам збільшити цей портфель», — наголосив Гриценко.