Розуміння інструментів, тенденцій і провідних практик використання платного трафіку допоможе маркетологам краще прогнозувати бюджети й ефективність роботи з платними каналами.

Спікери:

Ярослав Моз, Product Manager Genesis. «Як вигравати аукціони в Facebook чи чому бюджет не вирішує».

Дмитро Білаш, Co-Founder Captain Growth. «A.I. для оптимізації Facebook і Google розміщень».

Олена Смирнова, Head of Channels MOYO.ua. «Як відслідкувати вплив онлайн-реклами на офлайн».

Модератор: Ярослав Степаненко, Product Marketing Manager MacPaw.

Кому бути обов’язково?

— PPC-спеціалістам, маркетологам, product marketing-менеджерам і підприємцям.

— Усім, хто цікавиться масштабуванням користувацької бази продуктів та ecommerce-платформ.

Коли: 28 травня (вівторок), 19:00-21:00.

Де: UNIT.City, вул. Дорогожицька, 3.

Квитки тут.

Читачам minfin.com.ua знижка – 15 % по промокоду: UNIT4Treeum