На звання «Народного Банку» претендували фінустанови з високою якістю обслуговування клієнтів, які піклуються про свою репутацію і оперативно реагують на скарги споживачів. За перемогу в номінації боролися лідери Народного рейтингу банків, які отримали найбільше позитивних відгуків читачів «Мінфіну».

Це нова номінація, якої не було на FinAwards 2018: Народний рейтинг банків з'явився у серпні 2018 року. З моменту його створення беззмінним лідером за якістю обслуговування, на думку користувачів «Мінфіну», залишається monobank. За словами представників банку, такий результат легко пояснити: у службі підтримки клієнтів працюють люди, а не боти. До того ж у monobank велика команда бета-тестувальників, тому нові затребувані продукти потрапляють на ринок тільки після ретельної перевірки.

Напишіть відгук про банк і виграйте 3000 грн


Народний рейтинг банків оновлюється щодня. Користувачі «Мінфіну» виставляють оцінки за якість обслуговування у банку — чим більше свіжих позитивних відгуків, тим вище місце фінустанови у рейтингу. Крім того, клієнти банків, у яких виникли проблеми, можуть заповнити заявку на нашому сайті: після ретельної перевірки модератори направлять її на розгляд до банку. Кожна вирішена проблема клієнта — це +2 бали для банку.

Нагадаємо, церемонія вручення нагород FinAwards 2019 проходила 15 травня в київському нічному клубі D.Fleur. Організатором заходу виступила компанія BankOnline, а Генеральним партнером — платіжна система Mastercard.