Народний рейтинг банків з'явився на «Мінфіні» у серпні 2018 року. Його завдання — допомогти нашим читачам виважено обирати фінустанову для обслуговування.
У відкритих джерелах можна знайти фінансові дані банку, його історію та перелік продуктів. Однак ще рік тому було складно дізнатися, які неприємності можуть виникнути під час співпраці з тим чи іншим банком, і чи готові його співробітники вирішувати проблеми клієнтів. Народний рейтинг банків став майданчиком, де можна знайти повну інформацію щодо кожного банку-учаснику, включаючи відгуки тих, хто вже користується його послугами.
«Мінфін» представляє десятку кращих банків за відгуками наших читачів
Дані на 11.05. 2019 року
За якою системою ранжувалися банки
У рейтинг потрапляють тільки діючі банки, у яких набралося більше ста підтверджених відгуків. Список формується на підставі оцінок читачів «Мінфіну» за якість обслуговування у банках. Оцінка ставиться за шкалою від 1 до 5.
Наші модератори перевіряють кожен залишений коментар на достовірність і уточнюють деталі проблеми. Тому ми впевнені, що відгук залишив реальний клієнт, а не представник конкуруючого банку чи звільнений співробітник. Чим свіжіший відгук, тим вище його вага. Тому банк з високою середньою оцінкою може поступитися позицією банку з недавніми гарними відгуками.
У банків є ще одна можливість покращити свою позицію: швидко відреагувати на заявку клієнта. Заявка на «Мінфіні» — це, по суті, крик про допомогу. Коли виникає проблема, клієнт в першу чергу намагається вирішити її безпосередньо через банк. І лише втративши час і надію, приходить до нас на сайт. Він описує свою проблему в спеціальній заявці, наші модератори перевіряють її, а потім відсилають на розгляд до банку. Якщо фінустанова оперативно зреагує і закриє питання, то отримає +2 бали. Правда, лише після того, як клієнт підтвердить вирішення проблеми.