Що таке MNP?
- MNP розшифровується як Mobile Number Portability — перенесення мобільного номера. Дає можливість абоненту зберегти номер при зміні мобільного оператора. Це можливо завдяки роботі централізованої бази даних, де є інформація про всі збережені номери.
Як це працюватиме?
- Номер буде переноситися з однієї мережі в іншу повністю, включаючи код мережі оператора (перші три цифри). Користуватися послугою можуть всі абоненти.
- Однак абонентам передплаченого зв'язку потрібно буде зареєструватися в оператора або віддалено, або в магазині, надавши SIM-карту та документи, що підтверджують особу (це може бути не тільки паспорт, а й права, податковий номер і т.д.).
- Анонімні абоненти користуватися послугою не зможуть.
- Після цього потрібно буде подати заявку оператору — це можна буде зробити через сайти компаній за допомогою електронного підпису, або особисто принести документи в якийсь із магазинів оператора, до якого йде користувач.
- Абоненти контракту відразу можуть починати з подачі заявки. Юридичні особи можуть подавати групові заявки на перенесення номера.
- Заключний етап: видача нової SIM-карти, зі старим номером, але вже працює в новій мережі.
- Під час дзвінку на перенесений номер абоненти будуть чути голосове повідомлення про це. Перевірити, чи був номер перенесений, можна буде за допомогою USSD-запиту.
Скільки триває перенесення номеру?
- Процес перенесення йде 3 робочих дня, при цьому абонент може вільно користуватися своїм номером. Але оператори не будуть переносити номера в святкові і вихідні дні. Коли номер буде перенесений в іншу мережу, абонент отримає нову SIM-карту замість старої.
Скільки це коштує? Який тариф?
- Послуга і нова SIM-карта для абонентів буде безкоштовною. При переході в нову мережу абонент зможе сам вибрати собі тариф; якщо він цього не зробив, його автоматично переведуть на один з діючих тарифів.
- Який саме, потрібно уточнювати на інформаційних сайтах операторів.
Що буде з грошима, які залишилися на старому рахунку?
- Важливо розуміти, що гроші зі старого рахунку автоматично не переносяться на новий при зміні оператора. Для того, щоб отримати ці гроші, потрібно буде піти в магазин старого оператора і подати заяву про це, із зазначенням даних банківського рахунку.
- Відзначимо, що всі сервіси, прив'язані до номера (наприклад, програми лояльності, авторизація в банківських додатках і т.д.) будуть працювати і після перенесення.