«Раніше ми реалізували можливість контролю особистих фінансів у веб-банкінгу «Ощад 24/7». Цей сервіс одразу став затребуваним. Зручна інфографіка відображає всі витрати за категоріями. Ваші покупки у продуктових супермаркетах – це категорія «Продукти», придбання одягу – «Одяг та взуття». Купівля ліків та оплата візиту до лікаря відображається в категорії «Здоров’я». Якщо ви оплачували платіжною карткою квитки до кінотеатру, на концерт або в театр – це категорія «Дозвілля», якщо придбали авіаквитки або квитки на потяг – «Транспорт». Зняття готівки відобразиться у відповідній категорії. Як бачите, сервіс надаватиме клієнту цілісне уявлення про карткові витрати та, відповідно, доходи, допоможе чіткіше аналізувати та планувати свій бюджет», – зазначив Володимир Москаленко, директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку.
Для користування новим сервісом достатньо оновити версію мобільного додатку в App Store або Play Market.
Кількість користувачів онлайн-платформи «Ощад 24/7» перевищила 3,5 млн. З початку 2019 року банк реалізував кілька нових онлайн-послуг. Зокрема, клієнти, які мають карткові рахунки в інших банках України, отримали можливість зберігати та використовувати всі свої картки в єдиному мобільному додатку або у власному кабінеті веб-банкінгу. Банк запустив сервіс формування довідки для заповнення електронних декларацій в «Ощад 24/7» та чат-бот у Messenger Facebook.