Структура медійних витрат на інтернет-рекламу за рік виглядає так:
- Банерна реклама — 2,37 млрд (45%);
- Відеореклама In-Stream — 1,78 млрл (34%);
- Нестандарти — 487 млн грн (9%);
- Відеореклама In-Page — 377 млн грн (7%);
- Інтегрований контент — 186 млн грн (4%).
В Україні за обсягом витрат поки що лідирує десктоп. Його частка становить 66% проти 34% у мобайла. На соціальні медіа доводиться 17% від усіх витрат, а на відео — 42%.
За словами укладачів звіту, дослідження проходило в два етапи. На першому учасники ринку з боку рекламних агентств — покупців реклами — надали свої дані щодо обсягів і форматів закупівель. На другому етапі автори оцінили частку ринку, яка припадає на учасників 1-го етапу, і за допомогою цих даних вивели весь обсяг ринку інтернет-реклами в Україні.
За даними IAB Ukraine, країна займає шосте місце з кінця в Європі за витратами на душу населення. Середній показник в європейських країнах — $53,8, в Україні — $4,4.