Структура медійних витрат на інтернет-рекламу за рік виглядає так:

  • Банерна реклама — 2,37 млрд (45%);
  • Відеореклама In-Stream — 1,78 млрл (34%);
  • Нестандарти — 487 млн ​​грн (9%);
  • Відеореклама In-Page — 377 млн ​​грн (7%);
  • Інтегрований контент — 186 млн грн (4%).

В Україні за обсягом витрат поки що лідирує десктоп. Його частка становить 66% проти 34% у мобайла. На соціальні медіа доводиться 17% від усіх витрат, а на відео — 42%.

За словами укладачів звіту, дослідження проходило в два етапи. На першому учасники ринку з боку рекламних агентств — покупців реклами — надали свої дані щодо обсягів і форматів закупівель. На другому етапі автори оцінили частку ринку, яка припадає на учасників 1-го етапу, і за допомогою цих даних вивели весь обсяг ринку інтернет-реклами в Україні.

За даними IAB Ukraine, країна займає шосте місце з кінця в Європі за витратами на душу населення. Середній показник в європейських країнах — $53,8, в Україні — $4,4.