Послуги, які можна буде оформити онлайн

  • Замовлення на групові перевезення пасажирів
  • Замовлення вагона з місцями для людей з інвалідністю
  • Замовлення перевезення авто в вагоні-автомобілевозі.

Планується також введення послуги «лист очікування», коли пасажир отримує повідомлення про появу в продажу необхідних йому проїзних документів, інформують в «Укрзалізниці», посилаючись на заяву глави компанії Євгена Кравцова. Більшість опцій планують активувати вже до кінця поточного року.

Також в УЗ поінформували, що в 2018 році майже 50% від загальної кількості проданих квитків пасажири замовили через інтернет.

Зазначимо, що для організації вантажоперевезень «Укрзалізниця» анонсує, що у клієнтів з'явиться можливість замовити тягу або «нитку графіка» онлайн.