У п'ятницю представники компанії повідомили, що місячний обсяг виробництва лайнерів 737 MAX буде знижений на 20%. Причиною такого рішення є аварії літаків саме цієї моделі. Багато країн після цього відмовились від використання 737 MAX на своїх територіях. Так що швидкого зняття заборони на експлуатацію техніки цієї моделі очікувати не варто.

Таке рішення керівництва Boeing вплинуло на акції компаній, які є постачальниками деталей літаків 737 MAX. Котирування акцій Melrose, Meggitt і Safran опустилися на 0,2% — 1,7%.

На позабіржових торгах цінні папери Боїнг знизилися на 2,7%. При цьому акції конкуруючої компанії Airbus зросли в ціні на 2%.

Після аварії літака ефіопських авіаліній, в результаті якої загинули всі пасажири і члени екіпажу на борту, були заморожені поставки і призупинено експлуатацію найбільш продаваного літака компанії Boeing.

Керівництво авіавиробника повідомило, що щомісячне виробництво літаків цієї моделі буде знижено з 52 до 42 одиниць техніки. При цьому строки відновлення обсягів виробництва не вказуються.

Експерти знизили річні прогнози щодо виробництва моделі 737 MAX. Вони вважають, що клієнти в цьому році отримають не більше 500 лайнерів цієї моделі, передає LBLV.