Що це означає
Автори дослідження запевняють, що за 5 років витрати споживачів в Google Play і Apple App Store виростуть на 120% — до 156 млрд дол. Згідно з прогнозом, Apple залишиться лідером, але її частка в цій сумі дещо знизиться.
Причому на додатки iOS більше всіх будуть витрачати жителі Китаю, США та Японії, а на Google Play теж жителі Китаю, США і Південної Кореї.
Ще одна тенденція в новому прогнозі — прогнозоване зростання для ринків, що розвиваються. У найближчі п'ять років в Африці і Латинській Америці буде спостерігатися найбільше зростання виручки. В Африці виручка до 2023 року в Apple App Store може pрости на 296% до 420 млн дол., а в Латинській Америці — на 239% до 2,4 млрд дол.
Читайте також: Apple запускає повноцінний банківський продукт — Apple Card. Відео
Завдяки передплаті в категорії «Розваги» (наприклад, потокові додатки) зростання доходів від неігрових додатків на iOS (24%) випереджатиме зростання доходів від ігор (10%) протягом наступних п'яти років. Це призведе до того, що в 2023 році на неігрові додатки припадатиме 40% доходу App Store, або 38,8 млрд дол.
При цьому в Google Play ігри, як і раніше, матимуть велику частку (86%) доходів до 2023 року — всього на кілька відсотків менше, ніж у 2017 році.