Перелік послуг

Страхова компанія Крона обговорює складові страхового набору при укладенні договору. За бажанням клієнта пункти можуть доповнюватися або виключатися. Але є основний супереч запропонованої медичної допомоги:

  1. Забезпечення швидкого приїзду швидкої допомоги. Карети лікарів заповнені необхідними препаратами, діагностичним обладнанням.

  2. Доставка пацієнтів додому – клієнтам Крона не потрібно шукати транспортні засоби для повернення у рідні стіни.

  3. Відшкодування вартості стаціонарного лікування. Страхова компанія Крона покриває витрати на лабораторні дослідження, консультації та хірургічні втручання.

  4. Огляд в умовах житлового приміщення пацієнта. Співробітники Крона знаходять кваліфікованого лікаря для проведення діагностичних процедур чи складання списку дій для виправлення ситуації.

  5. Лікування стоматологічних проблем. Страхова компанія підбирає якісну анестезію, враховує особливості реакції кожного пацієнта на препарати. Рентген також включений у вартість.

Залежно від типу проблеми у пацієнта, співробітники Крона додатково пропонують допомогу офтальмолога, лікування у вузькоспеціалізованих лікарів, ведення вагітності та організацію прийому пологів.

Як визначається вартість набору

Ціна комплексу послуг залежить від кількості обраних пунктів надання допомоги. На вартість впливає:

  • кількість осіб, що беруть участь в укладанні страхового договору;

  • місце постійного проживання пацієнта;

  • фізичний стан клієнта на момент придбання поліса.

Співробітники Крона змінюють вартість контракту для масових клієнтів. Так, при виборі групового страхування ціна для кожної людини знижується. З метою економії можна купити поліс медичного страхування відразу на всіх членів сім'ї або працівників підприємства.

Ціни на послуги зберігаються на весь термін дії договору. Компанія не вимагає додаткових сплат у разі різкої зміни курсу долара або змін в політиці країни.

Важливо врахувати, що лікарі в закладах, які співпрацюють з Крона, не мають права вимагати оплати за обладнання або ліки від пацієнта. Страхова компанія відшкодовує повну вартість лікування хворого.

У конкретних випадках Крона виключає один або кілька пунктів із загального списку – може прибрати «стаціонар у брендових клініках» або «надання стоматологічних послуг». Це знижує ціну на пакет, але не впливає на якість обслуговування.

Що робити при виникненні страхового випадку

Якщо людина, яка має страховий поліс Крона, відчула нездужання, вона повинна дотримуватися інструкції:

  1. Зателефонувати до Центру обслуговування.

  2. Назвати номер особистої картки, контактні дані.

  3. Описати проблему.

  4. Розповісти про прийняті заходи.

  5. Назвати адресу фактичного місцезнаходження.

Номер телефону служби підтримки вказано на зворотному боці страхової карти.