«Ми продовжуємо модернізацію та розширення переліку сервісів онлайн-платформи «Ощад 24/7». Послугу замовлення довідки для декларацій ми реалізували на численні побажання наших клієнтів, серед яких чимало держслужбовців. Відтепер вони можуть отримувати необхідну довідку у зручний для них час за кілька хвилин онлайн. Це значна економія часу клієнтів, який вони замість відвідування відділення зможуть витратити на бізнес або особисті справи», – зазначив Володимир Москаленко, директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку.

Кількість користувачів онлайн-платформи «Ощад 24/7» перевищила 3,3 млн. У січні 2019 року клієнти, які мають карткові рахунки в інших банках України, отримали можливість зберігати та використовувати всі свої картки в єдиному мобільному додатку або у власному кабінеті веб-банкінгу. Крім цього, Ощадбанк запустив чат-бот у Messenger Facebook.