• сервіс ОККО Pay (мобільний додаток Fishka), за допомогою якого клієнт може провести оплату на заправках мережі OKKO, навіть не виходячи з машини;
  • сервіс по оплаті ж/д-квитків на сайті booking.uz.gov.ua;
  • система переказів з картки на картку через сервіс Karton.ua;
  • додаток KyivParkingApp по оплаті парковки в Києві;
  • сервіс онлайн-оплати на сайтах «Нова Пошта» та Kyivstar.

Разом з кошельковими рішеннями, які за своєю суттю є рішенням для власників карток, розвивається і інфраструктура для безконтактних платежів. За даними НБУ, за 9 місяців 2018 роки кількість торгових терміналів, за допомогою яких громадяни розраховуються картами в роздробі, збільшилася на 12% — до 282,1 тис.

Торговий і інтернет-еквайринг вже давно стали інструментами must have для підприємців. Беручи до оплати платіжні карти, продавці не тільки надають своїм клієнтам зручний спосіб розрахунку, а й отримують ряд переваг. Наприклад, збільшення конверсії — зростання обсягу продажів може досягати 30%, а також економія за рахунок автоматизації процесів та інкасації готівки. До того ж, підключивши інтернет-еквайринг, можна істотно розширити географію продажів.

Сьогодні торговий еквайринг доступний кожному ритейлеру, не залежно від виду бізнесу. У Таскомбанку понад 1,4 тис. активних терміналів, і банк продовжує підключати нових клієнтів. Процедура підключення продавця дуже проста: необхідно зібрати пакет документів юридичної особи, пройти ідентифікацію клієнта і укласти договір еквайрингу. Вартість обслуговування становить 2% від обороту підприємства плюс фіксована плата в розмірі 300 грн.

Крім цього, Таскомбанк запропонував своїм клієнтам особливий сервіс онлайн-оплати — PAYTAS. Це платіжна платформа для забезпечення сервісу інтернет-еквайрінгу: обробки онлайн-платежів на сайтах, в мобільних додатках і пристроях різних типів, підключених до інтернету. Підключитися до платіжної системи PAYTAS можна безкоштовно. Разом з доступом в особистий кабінет клієнт отримує широкі можливості управління транзакціями, велика кількість аналітики, формування звітності і можливість налаштувати свій магазин під будь-які бізнес-потреби.

Валерій Даниленко, заступник голови правління Таскомбанку:



«Таскомбанк створив платіжний чат-бот, який незабаром може стати хорошою альтернативою POS-терміналів. В першу чергу цей продукт спрямований на дрібну торгівлю, а також може успішно використовуватися мережами терміналів самообслуговування для безконтактної оплати. Продавцю достатньо зареєструватися в платіжному чат-боті і отримати доступ до можливості прийому платежів. При продажу товару або послуги продавець за допомогою бота генерує QR-код, який покупець може відсканувати, використавши будь-який додаток, що працює з MasterPass і вміє зчитувати QR-код. Потім покупець вибирає карту в своєму цифровому гаманці і здійснює оплату. Продавець в своєму боті бачить успішну оплату і віддає товар».

Замовити картку «Велика п'ятірка» Таскомбанку