Із чим це пов'язано
- «Падіння споживчих настроїв у країнах ЄС, висока конкуренція, зниження маржі і зростання зарплат призводять до збільшення обсягів товарних запасів, змушують великих транснаціональних ритейлерів шукати нові ринки збуту і стимулюють до відкриття магазинів на нових ринках. І Україна як найбільша країна за площею в Європі і № 7 за чисельністю населення стає ласим шматочком для транснаціональних компаній», - пояснив керівник департаменту стратегічного консалтингу UTG Костянтин Олійник.
У 2018 році в Україні відкрилися, зокрема, магазини таких брендів:
- DeFacto (Туреччина)
- KOTON (Туреччина)
- H & M (Швеція).
- Gerry Weber (Німеччина)
- Baldessarini (Німеччина)
- Zara Home (Іспанія)
- Tru Trussardi (Італія)
- Polo Ralph (Loren США)
У 2019 очікується відкриття:
- IKEA (Товари для дому)
- Decathlon (Спортивний одяг)
- The North Face (Спортивний одяг)