Із чим це пов'язано

  • «Падіння споживчих настроїв у країнах ЄС, висока конкуренція, зниження маржі і зростання зарплат призводять до збільшення обсягів товарних запасів, змушують великих транснаціональних ритейлерів шукати нові ринки збуту і стимулюють до відкриття магазинів на нових ринках. І Україна як найбільша країна за площею в Європі і № 7 за чисельністю населення стає ласим шматочком для транснаціональних компаній», - пояснив керівник департаменту стратегічного консалтингу UTG Костянтин Олійник.

У 2018 році в Україні відкрилися, зокрема, магазини таких брендів:

  • DeFacto (Туреччина)
  • KOTON (Туреччина)
  • H & M (Швеція).
  • Gerry Weber (Німеччина)
  • Baldessarini (Німеччина)
  • Zara Home (Іспанія)
  • Tru Trussardi (Італія)
  • Polo Ralph (Loren США)

У 2019 очікується відкриття:

  • IKEA (Товари для дому)
  • Decathlon (Спортивний одяг)
  • The North Face (Спортивний одяг)