Тепер за допомогою чат-бота клієнти можуть:
- перевіряти курси валют НБУ та готівкові курси у відділенні банку;
- уточнювати контакти банку. Наприклад, юридичну адресу, реквізити для здійснення платежів, номери Контакт-центру, посилання на офіційний сайт чи сторінку Facebook;
- замовляти зворотній дзвінок;
- читати останні новини банку;
- дізнаватися інформацію щодо продуктів банку;
- знаходити найближчі банкомати й відділення;
- отримувати посилання для швидкого переходу в інтернет-банк TAS2U й ТАС24;
- здійснювати перекази з картки на картку.
«Сьогодні чат-боти в соціальних мережах стають для бізнесу інструментом із розряду must have. Це ще один канал комунікації з клієнтами, який дозволяє не лише оперативно надавати їм необхідну інформацію, але й зробити спілкування простим і зручним. Комусь простіше подзвонити в Контакт-центр, а комусь отримати інформацію через популярний месенджер. Ми зі своєї сторони постійно працюємо над розширенням функціоналу наших чат-ботів і вже готуємо нові зміни», — говорить Денис Раковський, Директор з продажів роздрібного бізнесу Таскомбанку.
Перелік сервісів Таскомбота в Telegram буде розширюватись. Зараз у процесі реалізації можливість перевірки стану заборгованості за кредитом. Після запуску сервісу клієнти зможуть переглядати суму заборгованості, суму обов’язкового місячного платежу, уточнювати реквізити й дату оплати за кредитом.