Привернути увагу користувачів в стрічці Facebook стає все складніше, щоб звернути на себе увагу, брендам необхідна креативна візуальна комунікація, яка змусить затримати погляд. Для підвищення показників сторінки Таскомбанк в Facebook агентство Lobods розробило нову візуальну стилістику профілю.

Перед агентством стояло завдання розробити дизайн, який відобразить багаторічний досвід банку і при цьому приверне увагу молодої аудиторії в соціальних мережах: було прийнято рішення об'єднати елементи монументальності, які підкреслять стабільність і надійність банку, з яскравими неоновими кольорами і нестандартними графічними деталями, які розкажуть про бажання банку розвиватися у ногу з часом.

Вже за місяць після зміни стилістики digital-аналітики помітили значне підвищення всіх показників на сторінці: залученість і охоплення публікацій зросли на 60% в порівнянні з попереднім місяцем, а за даними Gidulyan Company кількісне збільшення підписників Таскомбанк за січень було найбільшим серед всіх конкурентів.

«Яскраві та нестандартні зображення завжди змушують затримати погляд і зупинити стрічку при скролі публікацій. Правильний вибір digital-стилістики позитивно позначається не тільки на показниках сторінки Facebook, але і сприяє впізнаваності бренду і формування лояльної аудиторії », – коментують Зоя і Дмитро Лобод, засновники digital-агентства Lobods.

Згідно з офіційною статистикою Facebook за січень Таскомбанк входить у ТОП-3 банків-лідерів за всіма основними показниками соціальної мережі.

Замовити картку «Велика п'ятірка» Таскомбанку