Хочемо звернути увагу, що штраф накладено у зв'язку з обслуговуванням клієнтів, ділові стосунки з якими були встановлені ще в 2015-2016 рр. — в період управління попередніх акціонерів банку і їх менеджменту.
Після покупки Універсал Банку 23 грудня 2016р фінансово-промисловою групою ТАС, було негайно вжито низку заходів щодо зміни і посилення процесів по встановленню ділових відносин клієнтів з банком. У першому кварталі 2017 р були виявлені і припинені відносини з клієнтами, чия репутація не відповідала політиці банку.
Ці заходи були позитивно оцінені і враховані Національним Банком в своєму звіті за підсумками перевірки.
За період управління нового керівництва банку перевіркою НБУ порушень не виявлено і банк працює в штатному режимі.