За його словами, кредитні ліміти по картах Приватбанку, як і раніше, заблоковані. Якщо клієнт хоче провести платіж за рахунок кредитних коштів, його інформують про те, що банк спише з нього комісію.
«Ми домовилися, що Приватбанк дає клієнтові можливість вибрати — чи хоче він оплачувати платіж з кредитного ліміту чи ні. Якщо клієнт вирішує платити кредитними коштами, він телефонує в контакт-центр Приватбанку і повідомляє, що він хоче розблокувати кредитний ліміт. У цьому випадку банк бере з нього комісію», — пояснив Андрій Кривошапко.
Він не зміг сказати, яким чином це питання було вирішене з іншими банками, зокрема — monobank. «Про monobank не можу сказати, ми вели переговори тільки з Приватбанком», — уточнив глава «Пост Фінанс».
У грудні «Мінфін» опублікував статтю, в якій описав суть конфлікту між «Нова Пошта» і банками, в тому числі, найбільшим банком країни — Приватбанком. Фінансисти звинувачували «Нову пошту» в тому, що вона проводить клієнтські оплати карткою в POS-терміналах як переказ коштів між картами фізосіб. Через це власники карток несли додаткові витрати. Зокрема, при оплаті картою в рахунок кредитних коштів, Приватбанк стягував з них комісію 4%.
Подібні проблеми виникали тільки при здійсненні клиєнтами післяоплатних платежів на «Нова Пошта», яка для цього виду платежів використовує свою фінансову компанію «Пост Фінанс».
Щоб захистити клієнтів від непередбачених витрат, Приватбанк навіть ввів обмеження і почав блокувати платежі за рахунок кредитного ліміту, які проходять як P2P-переклади. Таким же чином вчинив і monobank.