Трійка лідерів

  • Перше місце — Amazon, вартість бренду якої збільшилася на 24,6%, до $ 187,9 млрд.
  • Друге — Apple (+ 5% і $ 153,6 млрд).
  • Третє — Google (+ 18%, $ 142,8 млрд).

Четверте місце також займає компанія з США — Microsoft, яка піднялася на цю позицію з 6-го рядка завдяки збільшенню вартості бренду більш ніж на 47%.

Південнокорейська Samsung, навпаки, опустилася з 4-го на 5-е місце, вона є єдиною компанією в топ-20, вартість бренду якої знизилася за рік (-1,1%).

Найдорожчим брендом серед банків світу володіє китайський Industrial & Commercial Bank of China (ICBC), що займає 8-е місце в загальному заліку з показником $ 79,8 млрд. Він же лідирує за вартістю бренду серед компаній КНР.

Серед європейських компаній найвище (13-е) місце за вартістю бренду займає німецький Mercedes-Benz. Більше в 20-ці європейських компаній немає, тоді як представників США загалом 8 з 20, Китаю — 9. Сукупна вартість китайських брендів у ренкінгу вперше перевищила $ 1 трлн.

Найбільший прогрес за рік продемонструвала iQiyi («китайська Netflix»), яка поліпшила вартість бренду на 326%, хоча і зайняла лише 483-е місце. Бренд Netflix за цей час подорожчав на 105%, його вартість відповідає 77-му місцю.

Найзначніше падіння зафіксовано для брендів JD.com, ABC, Dalian Wanda і Deutsche Bank.