Через два десятиліття керівник ЄРЦ Мегабанк Юрій Сергєєв констатує: потенціалу, що був спочатку закладений в систему, вистачає, щоб реалізувати нові можливості.
Єдина система оплати комунальних послуг створювалася насамперед для зручності населення. Адже раніше доводилося оплачувати «комуналку» по окремим квитанціями. А це забирало багато часу і створювало плутанину.
В ті часи споживачам комунальних послуг надходила велика кількість платіжних документів та квитанцій для оплати комунальних послуг, які необхідно було заповнювати, що викликало незручність і роздратування у населення. Саме тому у керівництва Харківської області виникла ідея провести реформу технології оплати комунальних послуг.
– Ідея впорядкувати комунальні платежі крутилася постійно, – розповідає Юрій Сергєєв. – Мегабанк був одним з трьох банків, які брали участь в тендері на створення нової системи, і наш проект виграв, тому що був кращим. ЄРЦ – це без перебільшення унікальний продукт. Ми заклали в систему масу можливостей і ще не використали навіть половини з них.
Головне, що зробили для споживача – прибрали з ланцюжка постачальника послуги: ЄРЦ розподіляє грошову масу, що надходить, по рахунках комунальних підприємств.
– Людина платить виключно за послугу, а наша система сама визначає, куди ці гроші направити, – каже Юрій Сергєєв.
Відомості про нарахування й заборгованості платників комунальних послуг передаються в кожен пункт прийому платежів Мегабанку. Тому споживачеві достатньо всього лише назвати адресу, і можна оплатити рахунки. Крім того, завдяки єдиній системі стала доступною оплата послуг через термінали m-box, встановлені на багатьох станціях харківського метро. З квитанції сканується штрих-код – і споживачеві залишається тільки внести гроші. Це швидко і зручно.
ЄРЦ – це гнучка система, здатна до різного рівня адаптацій. Незважаючи на 20 років успішної роботи, можливості системи ще не використовуються на всі 100%, тому нам є куди рости – говорить Голова Правління Мегабанку Олександр Шипілов – Весь колектив Мегабанку, колектив ЄРЦ і партнерів я вітаю з цією знаменною датою і бажаю успіхів на шляху вдосконалення системи та її розвитку!
Сьогодні через ЄРЦ можна оплатити 69 різних послуг (а починали з шести-семи), і це не межа.
– Ми додаємо і змінюємо методи комунікації між населенням, підприємством і банком. Тепер необов'язково приходити в банк або пункт прийому платежів, можна оплачувати всі комунальні послуги з дому за допомогою сайту ЄРЦ або мобільного додатка Megabank online – каже Юрій Сергєєв.
Харків'яни вже встигли оцінити зручність ЄРЦ Мегабанку і з задоволенням користуються його послугами.
– Платити через ЄРЦ швидко, дуже зручно, завжди можна перевірити заборгованість і платежі, – ділиться своїм досвідом харків'янка Світлана, менеджер по професії.
– Зручно, що у єдиній квитанції можна подивитися заборгованість, а в пунктах прийому платежів, які знаходяться по всьому Харкову, легко оплатити суму, яка доступна мені на даний момент, – поділилася тренер Оксана.
Комунальники зазначають, що єдина система розрахунків істотно спрощує життя підприємств – постачальників комунальних послуг.
– У мене є повна інформація про платежі споживачів, також і сам я економлю час, сплачуючи за комунальні послуги через електронні сервіси. Система зручна і надійна, – каже генеральний директор КП «ХТМ» Сергій Андрєєв.
Генеральний директор КП «Харківводоканал» Віталій Панов відзначає, що завдяки стабільній роботі Єдиного розрахункового центру вдається безперебійно, максимально швидко і комфортно взаємодіяти з абонентами.
– Не секрет, що саме ЄРЦ сьогодні забезпечує в Харкові найвищий рівень оплати житлово-комунальних послуг, – зазначає він.
Серед головних переваг роботи з ЄРЦ директор Департаменту житлового господарства Харківської міськради Роман Нехорошков називає єдину квитанцію для всіх видів комунальних послуг, своєчасність нарахування оплати, оперативність звірки даних про нарахування, можливість коригування тарифів і проведення перерахунку.
– Єдиний розрахунковий центр пропонує широкий спектр способів оплати послуг – це і традиційні каси, і m-box, і особистий кабінет на сайті, і мобільний додаток Megabank online, – відзначає Роман Нехорошков. – Все це – свідчення того, що в ЄРЦ працює команда професіоналів на чолі з Юрієм Сергєєвим, яка досконально володіє питаннями координації та взаємодії між підприємствами міста, що надають послуги ЖКГ. Безумовно, майбутнє – за онлайн-розрахунками, тому ми бачимо розвиток нашої співпраці перш за все в цій сфері.
У найближчому майбутньому Мегабанк має намір презентувати нову програму з розвитку карткового сервісу, в рамках якої клієнти ЄРЦ отримають серйозні бонуси.
– Не буду розкривати зараз всі карти, але проект – вкрай цікавий, – заінтригував Юрій Сергєєв.