За неякісно надані послуги із постачання електроенергії споживачі зможуть отримати компенсацію в розмірі від 100 до 200 гривень. Про це повідомила голова НКРЕКП Оксана Кривенко на своїй сторінці у Facebook.

Як це працюватиме

  • Підставами для надання компенсації є порушення стандартів постачання електроенергії, зокрема строків чи якості її постачання, а також порушення термінів відповіді на письмові звернення.
  • Максимальний розмір компенсації для побутових споживачів становитиме 200 гривень, а для непобутових (підприємств) — від 200 гривень до 600 гривень.
  • Компенсацію надаватимуть у вигляді «знижки» у платіжці за електроенергію у строк до 75 днів з дня, коли сталося порушення умов постачання електроенергії.
  • Компанія-постачальник сама визначає, яким споживачам вона має надати компенсацію, і повідомляє про це споживача у платіжці або офіційним листом. Якщо протягом встановленого терміну компенсація не надана, її розмір збільшується.

Нагадаємо, що з травня 2019 року українці зможуть отримати компенсацію за неякісно надані комунальні послуги.