Темою четвертого Конгресу експортерів обрано «Міжнародний маркетинг — ключова потреба зовнішніх ринків». Провідні експерти зібралися, щоб поділитися досвідом виходу та просування продуктів на світових ринках, розповісти про виклики та переваги, які існують.
Сергій Костогриз, директор департаменту обслуговування мультинаціональних компаній та торгового фінансування Райффайзен Банку Аваль, під час свого виступу зазначив: «Будь-яка економічна діяльність пов'язана з рухом товарів та рухом коштів. Експортери мають можливість контролювати ризики, які виникають внаслідок ведення ЗЕД. Існує багато інструментів як мінімізувати дані ризики, однак серед найефективніших є спеціалізовані банківські продукти, які допоможуть не тільки зробити це якнайкраще, а й отримати додаткові можливості фінансування вашої діяльності».
Більше інформації про торгове фінансування розміщено на сайті Райффайзен Банку Аваль.