Для ідентифікації на потрібному клієнту сервісі адміністративних послуг досить обрати спосіб авторизації через BankID НБУ та ввести номер платіжної карти та номер телефону, що зареєстрований у банку як фінансовий. Ідентифікація завершується, а доступ до порталу адмінпослуг – надається після введення одноразового коду підтвердження, який буде надісланий в SMS-повідомленні.

На сьогодні ідентифікацію за допомогою сервісу BankID від Національного банку України підтримують електронні сервіси Міністерства юстиції України, Єдиного державного порталу адміністративних послуг, Держгеокадастру України, а також бюджету міських ініціатив «Громадський бюджет», Єдиної системи місцевих петицій, онлайн-системи «Громадський бюджет» та порталів електронних послуг Києва та Харкова. У перспективі сервіс BankID від НБУ буде використовуватися для дистанційної ідентифікації клієнтів банків для відкриття банківських рахунків або замовлення банківських послуг. Підключення до сервісу для Кредобанку виконала компанія Unity-Bars.

Кредобанк постійно працює над розвитком та удосконаленням електронних сервісів, які дозволяють заощаджувати час та ресурси. Раді представити клієнтам черговий крок у цьому напрямку – приєднання до системи віддаленої ідентифікації BankID, яка вже сьогодні дозволяє отримувати чимало адміністративних послуг без візиту до державних установ та черг, а у майбутньому дозволить відкривати банківські рахунки без візиту до відділення банку», – говорить виконавчий директор напрямку роздрібного та електронного бізнесу Кредобанку Олександр Овчарук.