Уже 8 грудня на території Національного комплексу «Експоцентр України» (ВДНГ) у Києві розпочне роботу парк зимових розваг «Зимова Країна на ВДНГ», який працюватиме до 10 березня 2019 року. Другий рік поспіль завдяки тристоронній співпраці ВДНГ, Mastercard та Ощадбанку Експоцентр стає територією безготівкових розрахунків — локації парку розваг забезпечено безконтактними платіжними терміналами. Тож відвідувачі зможуть швидко, зручно та безпечно оплачувати товари та послуги картками, у тому числі оцифрованими в Google Pay, Apple Pay та інших NFC-гаманцях. Минулого року понад півмільйона відвідувачів мали можливість скористатися перевагами швидких та зручних розрахунків з Mastercard.
«Цього року ми знову розширили територію розваг, додавши на карту парку декілька нових цікавих локацій. Головна мета, яку ми ставили перед собою — на ВДНГ однаково цікаво та весело повинно бути усім. Ми мріємо, щоб для киян та гостей столиці, які відвідують парк, зручний сервіс став приємною традицією, а безготівкові розрахунки є невід’ємною частиною зручного безпечного та надійного сервісу», — наголосив Євген Мушкін, генеральний директор ВДНГ.
На території парку розваг будуть доступні безконтактні оплати картками різних платіжних систем будь-якого банку світу, а також смартфонами та іншими NFC-гаджетами. Без готівки можна буде придбати сувеніри, розрахуватися за їжу на фудкорті, а також оплатити будь-які розваги на території ВДНГ. Гості «Зимової Країни на ВДНГ», які не мають платіжної картки, зможуть придбати миттєву безконтактну картку «Mastercard ВДНГ» від Ощадбанку в Інфоцентрі ВДНГ та в павільйоні «Баварський двір», де одразу ж можна її поповнити. Термін дії картки — до кінця 2020 року, тому відвідувачі зможуть і надалі розраховуватись нею за товари та послуги скрізь на території України, в тому числі безконтактно, а також в Інтернеті, на українських сайтах.
Окрім зручності розрахунків картка «Mastercard ВДНГ» від Ощадбанку дає можливість придбати абонемент на відвідування зимових розваг парку за найнижчою ціною – 350 грн (при розрахунку карткою ВДНГ); вартість повного абонемента готівкою становитиме 390 грн. Комплексний квиток-абонемент включає відвідування п’яти локацій: Ковзанки, Гірки, «Замок крижаних скульптур», виставка «Льодовиковий період» та Фабрика ялинкових прикрас «Клавдієво».
«Ощад завершує врожайний на масштабні cashless-проекти 2018 рік «Зимовою Країною на ВДНГ». Вже другий рік банк є cashless-партнером найбільшого в країні парку зимових розваг. Разом з ВДНГ і Mastercard ми продовжуємо створювати умови для комфортного зимового відпочинку киян та гостей столиці. Будучи користувачем картки «Mastercard ВДНГ» від Ощадбанку, ви маєте не лише доступ до зручних і вигідних розрахунків на території «Зимової Країни», а й можливість вигравати подарунки в акціях від Ощадбанку та Mastercard», — повідомив Андрій Пишний, голова правління Ощадбанку.
«Ми раді вже другий рік поспіль забезпечувати з нашими партнерами можливість безготівкових розрахунків для відвідувачів зимового парку розваг і, як генеральний партнер «Зимової країни на ВДНГ», долучатися до творення святкових вражень. Із кожним реалізованим проектом в рамках концепції smart city ми переконуємося, наскільки українці відкриті до платіжних інновацій, цінуючи комфорт та безпеку безготівки. Цьогоріч компанія Mastercard долучилася до творення більше 10 кешлес-фестивалів в Україні, і логічним завершенням року стає безготівкове зимове святкування разом з Ощадбанком, ВДНГ та «Зимовою країною», де лише в минулому році більше півмільйона відвідувачів змогли відчути на собі зручність оплат в один дотик», — зазначила Інга Андреєва, генеральний директор Mastercard в Україні.
Усі держателі будь-яких карток Mastercard від Ощадбанку зможуть взяти участь одразу в двох акціях. За умовами першої акції для отримання гарантованих подарунків від Mastercard та Ощадбанку необхідно зібрати три чеки від 50 грн за будь-які розрахунки на території «Зимової країни на ВДНГ» та показати їх менеджеру Ощадбанку в Баварському дворі. Також щомісяця розігруватимуться подарунки і акції в соцмережах. Для цього потрібно сфотографуватись у фотозоні Ощадбанку та Mastercard і розмістити фото з хештегами (#ощад_еврібаді та #все_буде_мастеркард) на своїй сторінці в соцмережах.