До складу Асоціації входять 6 автопрокатних компаній. Це лідери світового ринку: Avis/Payless*, Sixt, Europcar, Hertz, Budget, та найбільший локальний гравець — компанія BLS. Вони займають домінуючу частку організованого ринку автопрокату.
Основні показники ринку автопрокату за 3-й квартал 2018 року
Кількість автомобілів в парку
Кількість автомобілів в парку компаній-учасників Асоціації в середньому становить 1099 одиниць. Це на 3% або на 36 авто більше, ніж на аналогічний період минулого року. Спостерігається повільне відновлення парку авто і всього прокатного ринку. Очікується, що ця тенденція збережеться і у 2019 році.
*Діяльність під брендами Payless та Avis, які належать групі ABG, здійснює компанія «ВІП-РЕНТ».
Кількість прокатних станцій
Кількість прокатних станцій за рік змінилася лише на 1%, тобто на 1 станцію: загалом їх зараз налічується 78. Очікується тенденція до пожвавлення відкриття нових станцій — як у регіонах присутності діючих прокатних брендів, так і в нових регіонах.
Кількість прокатних днів
За 9 місяців поточного року кількість прокатних днів загалом по учасникам Асоціації незначно збільшилась і становить 180 тис. 829 днів.
Порівняльна кількість прокатних днів компаній-учасників Асоціації за період 9 місяців:
Середня завантаженість автопарку
Середня завантаженість автопарку у 3-у кварталі склала 75%, що на 5% вище, ніж за відповідний період минулого року. Показник завантаженості автопарку по компаніям знаходиться у діапазоні від 70% (Avis) до 77-78% (Budget, BLS, Sixt). Більшість компаній-учасників Асоціації підвищили показник завантаженості.
Середня тривалість прокату
Порівняно з аналогічним періодом минулого року, середня тривалість прокату компаній-учасників Асоціації у 3-у кварталі загалом зменшилась на один день і становила 9 днів. Цей показник відрізняється у різних компаній-учасників Асоціації, і знаходиться в діапазоні від 6 до 13 днів.