Ідея створення унікального готелю на річці в Києві зародилась у подорожах Європою. У всьому світі стрімко набуває популярності відпочинок на воді: плаваючі будинки, подорожі на яхті, круїзному лайнері.

Такий стиль життя імпонує людям, які цінують кожну хвилину свого життя та свої емоції, їм імпонує відчуття простору та повітря. Саме у такому готелі — на річці в оточенні природи, гість отримує бажаний відпочинок і перезарядку під час бізнес-подорожі.

У назву готелю Bakkara вкладена вся суть ставлення до гостя – це таке ж дбайливе ставлення, як до найдорожчого і крихкого кришталю «Баккара»*.

«За час роботи готелю змінились потреби та цінності гостей, змінилися пріоритети при виборі готелю. Аналізуючи тенденції на готельному ринку, ми з командою зрозуміли, що прийшов час подивитись на бізнес-подорож по-іншому. Для сучасної ділової людини та керівника бізнесу дуже важливо бути «на зв’язку», контролювати бізнес-процеси і приймати відповідальні рішення – так мало часу залишається на себе, свій внутрішній світ та емоції. Так ми і прийшли до формату «Бізнес+Відпочинок»» — говорить Олена Мартусевич, керуюча готелю Bakkara.

Партнером для проекту ребрендингу готелю Bakkara в Києві було вибрано брендингова агенція Boomerang. Готель має унікальне розташування і форму — корабель на річці Дніпро, на Венеціанському острові, що органічно лягло в основу концепції: тут гість з легкістю поєднує бізнес-процеси з відпочинком від міської метушні, миттєво переключається із ділової зустрічі на відпочинок.

Вдало реалізована концепція через новий сайт готелю, що розроблений веб-студією Вайт Веб (whiteweb.ua).

«Розуміючи, що є найважливішим для нашого гостя, ми представили усю суть концепції готелю Business&Rest у 3 напрямках: Stay, Eat, Rest. Так користувач сайту економить час на пошук необхідною інформації і, разом з цим, отримає естетичне задоволення від простих ліній і лаконічного дизайну. Сайт зрозумілий, сучасний та зручний, покликаний дати гостю відчуття простору, спокою та рівноваги. Використання великих фото на сайті дозволяють створити ефект присутності в готелі, аби зробити вибір номеру було легко та зручно» — пояснює Марія Чучман, директор з продажу та маркетингу готелю Bakkara. .

Новий логотип готелю відображає стиль і суть готелю на річці, створений з урахуванням останніх тенденцій дизайну. Логотип представлено в лаконічному стилі, додатковим елементом стали 3 сині хвилі, які асоціюються зі стихією води та підкреслюють особливість розташування на річці, а також нагадують яруси самої конструкції корабля.

Bakkara Hotel 4 * надає також послуги з організації конференцій, обслуговування бенкетів у ресторані Grand Piano, консьєрж-сервіс. Комунікація з гостем побудована на взаємній довірі, делікатності і повазі. Ті, хто віддає перевагу якості і комфорту в співпраці, залишаються на «одній хвилі» з Bakkara Hotel вже довгі роки.

Ласкаво просимо на борт готелю на річці Bakkara!

Готель Bakkara відкритий з 2009 р.,

200 номерів, конференц-зали, ресторан Grand Piano.

Розташований за адресою: Венеціанский острів, 1, Київ, Україна, +380 44 369 31 31.