За даними Українського процесінгового центру (UPC) 23 листопада 2018р., в день розпродажів «Чорної п'ятниці», через POS-термінали, підключені до UPC, було здійснено понад 948 тис. операцій покупок на загальну суму 623 млн грн. Середня сума покупки в цей день становила 657 грн.

В інтернет-магазинах, підключених до системи прийому платежів eCommerce Connect, було здійснено понад 184 тис. операцій, на суму 68,5 млн грн, що на 10% за кількістю трансакцій та на 45% за оборотами більше, ніж у попередню п'ятницю 16 листопада 2018 року.

Держателі карток банків-клієнтів UPC в п'ятницю розпродажів придбали товарів та послуг на загальну суму 310 млн грн. З них 25% було витрачено онлайн та інші 75% – в магазинах.

23 листопада, у порівнянні із попередньою п'ятницею, на 82% більше розрахунків картками здійснили в мережі Інтернет. Середня сума покупки за цими операціями збільшилася на третину і склала 783 грн.

В звичайних магазинах грошові обороти за покупками 23 листопада збільшилися на 57%, а середній чек на 23% і дорівнював 333 грн.

Варто зазначити, що кількість оплачених банківськими картками покупок у цей день не стала рекордним показником за 2018 рік і не перевищила пік транзакцій оброблених в UPC 6 квітня цього року.