За даними дослідження, лідером сегменту залишається Приватбанк. За рік він трохи зменшив охоплення — серед замовників особливо відчутно, знизивши показники з 81% на початку року до 72% в кінці, а серед фрілансерів — з 93% до 88%. Однак більш ніж дві третини користувачів платформи використовували для розрахунків саме карти Приватбанку. Зручний і популярний Приват24 продовжує використовувати переважна кількість тих, хто працює або замовляє послуги в онлайні.

Свої позиції посилив і monobank. Цей проект в кінці року вийшов на друге місце — як серед замовників, так і серед фрілансерів. Основне зростання було саме серед тих, хто замовляє послуги віддалених фахівців. На початку 2018 року Монобанк використовували майже 4% замовників, тоді як в кінці — вже понад 12%. Зростання серед фрілансерів було скромнішим — з четвертого місця і 1,28% банк піднявся на друге з 6,44% від загальної кількості виплат.

Приватбанк та Монобанк істотно сприяли позиціям Mastercard — серед замовників карти саме цієї платіжної системи майже у 70%, в той час як Visa — тільки у 30%.

У ТОП5 за підсумками року серед замовників, що оплачували послуги, також входять Альфабанк (3,6%), Укрсиббанк (2,67%) та Райффайзен Банк Аваль (2,05%).

У ТОП5 за підсумками року серед фрілансерів, що отримували оплату, — на третьому все також Альфабанк (1,7%), за ним йде Райффайзен Банк Аваль (0,7%) і після — Ощадбанк (0,57%).