За цей час за товари і послуги на суму 1,3 млрд грн заплатили картками 1,8 млн разів. Це на 28,2% більше, ніж з січня по липень минулого року.
І далі буде ще більше. Адже кількість підприємств, де можна розрахуватися платіжними картками, постійно збільшується. Статистика говорить, що зараз їх вже 187,7 тис. З них 14 тис., або 8%, — чистий приріст цього року.
Хто претендує на 65 млрд?
За рахунок чого ж так стрімко зростає ринок? В першу чергу, за рахунок інтернет-торгівлі. Підсумки минулого року показали, що в Україні ринок e-commerce становить близько 50 млрд грн, а це + 130% до минулорічних показників. За даними компанії EVO, в поточному році обсяги цього сегмента досягнули 65 млрд грн.
Розвиток будь-якого ринку стимулює його учасників активно боротися за клієнта. В інтернет-торгівлі ця боротьба лежить в площині технічного сервісу. Як показує досвід СЕО Platon Дмитра Ткаченка, покупців в онлайн-магазинах особливо дратують:
• невисока швидкість оплати;
• необхідність заповнення складних форм і великої кількості полів;
• не завжди оперативна реакція, технічні проблеми на стороні банку.
Всі ці незручності в кращому випадку залишать негативне враження від магазину, в гіршому — призведуть до відмови від покупки. Ситуації, коли клієнт не завершив замовлення через складність оплати, не такі вже й рідкісні.
Саме тому для інтернет-магазинів критично важливі технічні рішення, які усунуть негативні чинники, «що гальмують» процес покупки.
Електронний гаманець Masterpass — саме таке рішення. Цей інструмент успішно працює вже в 35 країнах світу, а кількість підключених на нього торгових майданчиків перевалило за 300 тис., З яких понад 2,5 тис. — українські.
Як працює Masterpass в системі Platon?
В цьому році компанія Platon, що надає послуги еквайрингу, інтегрувала електронний гаманець Masterpass в свою систему. Переваги такого рішення очевидні:
• висока надійність. Вона дозволяє користувачеві зберігати особисті дані і дані платіжних карток в системі, а також не турбуватися щодо іх безпеки та збереження;
• можливість швидко розраховуватися в онлайн-магазинах. При цьому немає необхідності заповнювати реквізити і форми кожного разу, коли користувач здійснює платіж.
Для роботи з гаманцем потрібно використовувати кнопку «Купити з Masterpass» на сайті або в додатку продавця, пройти авторизацію, вибрати картку для оплати і провести операцію.
СЕО Platon Дмитро Ткаченко розповідає про безпеку платежів за допомогою Masterpass: «Сам процес оплати покупки або послуги складається з декількох етапів. На кожному з них забезпечується захист переданих даних. При реєстрації, підключенні гаманця і створенні нової карти авторизація відбувається за допомогою SMS на «прив'язаний» номер телефону».
«Прив'язка» покупця
Зручність електронного гаманця Masterpass для покупців очевидна. Давайте подивимося, що ж отримує продавець, і навіщо йому це потрібно.
Дані компанії Mastercard кажуть про те, що використання Masterpass в середньому на 40% збільшує обсяг платіжних операцій в країні в цілому. Рішення про впровадження системи в Україні Mastercard прийняла після ретельного дослідження перспектив ринку e-commerce. Тому Дмитро Ткаченко вважає, що для продавця підключення цього сервісу автоматично означає поліпшення якості обслуговування, яке з часом трансформується в зростання доходів компанії.
Ефективність сервісу Masterpass не залежить від сфери, в якій працює компанія. Однак найбільш затребуваний він на майданчиках, де вносяться регулярні платежі. Наприклад, послуги інтернет-провайдингу. Клієнти з Masterpass можуть встановити зручний для себе графік платежів: потрібно вказати лише дату, періодичність виплат і вибрати картку, з якої буде списуватися зазначена сума.
Ще одна перевага системи для продавця — відсутність серйозних витрат на її впровадження. «Підключення та обслуговування гаманця абсолютно безкоштовне, — пояснюють в компанії Platon. — Як при будь-яких еквайрінгових послуги, комісія стягується тільки за успішно проведені операції».
СЕО Platon Дмитро Ткаченко впевнений, що технологія Masterpass стане гарним доповненням до стрімкого розвитку вітчизняної електронної комерції. Фахівці компанії готові надати всебічні консультації з питань впровадження та поточної роботи систем онлайн-платежів, в тому числі по цифровому гаманцю Masterpass.
До речі, Компанія Platon активно бере участь в профільних конференціях і виставках. Наприклад, буквально в цю п'ятницю, в рамках конференції FinRetail 2018 СOO компанії Андрій Батарін виступить з темою «Як мінімізувати ризики неповернення позик в мікрофінансовому секторі», а вже 11 грудня Platon буде боротися за звання «Найкращий партнер інтернет-магазинів із приймання платежів».