Новий мобільний додаток стане основним каналом роботи з клієнтами. Завдяки додатку, клієнт самостійно, без звернення в колл-центр або відділення, може виконати більшість операцій.
Наразі в мобільному додатку ПУМБ Online доступний функціонал, який покриває 80% усіх потреб клієнтів. В ньому можна у будь який час переглянути інформацію по продуктам (кредитним і дебетним карткам, кредитам та депозитам), дізнатися суму щомісячного платежу та повну суму заборгованості по кредитам і кредитним карткам, переглянути історію операцій, поповнити мобільний без комісії (номери для зручності можна обрати з телефонної книги). Також у додатку можна поповнити або зняти кошти з існуючого депозиту, а також відкрити депозит «Вільний Online».
Традиційна послуга – платежі – також доступна у новому додатку ПУМБ Online. Наразі в ПУМБ Online можна:
-
Переказати кошти між власними рахунками
-
Переказати кошти з карти на карту
-
Переказати кошти з карти на свій рахунок
-
Переказати кошти з власного рахунку на будь-яку карту
-
Здійснити переказ на рахунок ПУМБ
-
Здійснити переказ на рахунок іншого банку
«В першу чергу ми зробили доступними в новому мобільному додатку функції, якими користується більшість наших клієнтів. Це погашення кредитів та кредитних карток, поповнення мобільного, переказ на картки та рахунки ПУМБ та інших банків. Додаток буде постійно покращуватися, і з наступними оновленнями стануть доступними опції для створення та збереження шаблонів, оплати комунальних платежів, послуг за інтернет та ТБ, управління способами авторизації та активації карт. Такі зміни ми будемо впроваджувати кожного місяця. Це значить, що ПУМБ готовий оперативно реагувати на побажання клієнтів, роблячи мобільний додаток ще більш зручним для клієнтів», — прокоментував Себастіан Рубай, заступник Голови Правління ПУМБ з роздрібного бізнесу.
При першому вході в новий мобільний додаток користувач зможе самостійно налаштувати спосіб авторизації, обравши з-поміж доступних варіантів: пароль, пін-код, Touch або Face ID (тільки для телефонів на операційній системі IOS). Орієнтуючись на побажання клієнтів, у додатку скасували логін – замість цифрової та буквеної комбінації потрібно буде ввести номер телефону, прив’язаний до інтернет-банкінгу.
У мобільному додатку також передбачена форма зворотного зв’язку. Щоб залишити відгук або повідомити про проблему, власникам телефонів на IOS достатньо просто злегка потрусити телефон, а власникам пристроїв на Android – «тапнути» 5 разів. Після цього автоматично буде сформований лист для відправки в службу підтримки.
В новому мобільному додатку ПУМБ Online суттєво змінено підхід до UX/UI дизайну. Спільно з партнерами – британською компанією Metryus – ПУМБ розробив максимально зрозумілий інтерфейс мобільного додатку. Паралельно з процесом проектування, розробники проводили інтерв’ю з клієнтами з метою визначити «точки болю» і максимально врахувати побажання клієнтів.
Додаток ПУМБ online розроблено «з нуля» на базі хмарної технології Corezoid Process Engine. Саме ця хмарна операційна система дозволить у майбутньому розширювати функціонал мобільного додатку, залучаючи сторонні сервіси.
Додаток доступний для завантаження за посиланнями pumb.ua/ios або pumb.ua/android. Якщо ви вже користуєтеся мобільним додатком ПУМБ Online, потрібно видалити попередню версію та завантажити нову.