У першу чергу віртуальний помічник пропонує скористатись сервісами самообслуговування для держателів платіжних карток. Стандартний перелік сервісів:

— перевірка балансу карткового рахунку та рахунку мобільних заощаджень;

— замовлення виписки на електронну скриньку;

— перевірка стану заборгованості за картковим рахунком;

— блокування/активація картки;

— зняття блокування через невірне введення ПІН-коду;

— зняття ліміту;

— уточнення статусу доставки картки;

— активація можливості зняття готівки без картки;

— підключення SMS-банкінгу;

— перевірка статусу картки та останньої трансакції;

— продовження терміну дії картки;

— перевірка статусу грошового переказу.

Якщо клієнт хоче отримати консультацію щодо продуктів і послуг, він може замовити зворотний дзвінок від консультанта Контакт-центру Ощадбанку.

Нагадуємо, в січні 2018 року на сайті Ощадбанку запрацював чат-бот – онлайн-помічник.