«Футбол – саме та гра, яка об’єднує і надихає мільйони людей. Завдяки нашим спільним зусиллям із компанією Mastercard у Чернівцях з’явився сучасний футбольний майданчик, який прослужить не один рік і де діти та підлітки зможуть тренуватися та займатися спортом. Відновлення футбольних майданчиків – це крок до розвитку місцевої інфраструктури та популяризації спорту серед молоді. Можливо, саме на цьому оновленому майданчику свої перші паси віддаватимуть майбутні легенди футболу», — сказав Артем Сємєйнов, директор департаменту роздрібного бізнесу банку «Південний».
«Ми раді, що місцеві діти та дорослі вже із захватом грають на полі. Саме заради цих безцінних моментів ми стартували із Всеукраїнською соціальною ініціативою «Передай пас». Такі сучасні футбольні майданчики в густонаселених районах міст – крок до активних занять спортом і об’єднання місцевих громад», — зазначила Тетяна Луценко, менеджер маркетингових програм Mastercard в Україні.
Загалом проект передбачає облаштування 14 футбольних майданчиків у 12 містах: Броварах, Дніпрі, Житомирі, Запоріжжі, Києві, Львові, Одесі, Рівному, Харкові, Черкасах, Чернівцях і Чернігові.
Дослідження Mastercard виявило: 48 % українців переконані, що футбол об’єднує друзів і допомагає зустрічатися з новими людьми, 43 % опитаних називають футбол способом відпочити й зняти стрес, а 17 % грають у цю гру з дитинства. 84% опитаних українців сказали, що відновлення спортивних майданчиків для аматорського футболу не тільки збільшить інтерес до гри, але й позитивно вплине на місцеву громаду.